fredag den 21. maj 2010

Godaften blogland

Jeg har lige opdaget at min blog nu har 40 faste læsere - jeg synes simpelthen det er SÅ vildt! Jeg er så taknemmelig for at der er så mange mennesker der gider læse hvad jeg skriver, og lure mine billeder - tak !

En Give Away blev jo lovet så snart vi nåede 40 læsere, så den er klar til jer, og bliver smidt op imorgen :-)

De sidste par dage her ved stationen har været stille og rolige.. Igår beholdte jeg datteren hjemme fra dagplejen (legestuen) bare fordi jeg havde lyst til at hygge lidt med hende, og hun svarede da også ja da jeg spurgte om hun hellere ville blive hjemme sammen med mig,hihi..
Vi var ude og lege, gik ture, og spiste frokost på en cafe - hvilket datteren syns er rigtig hyggeligt, for når man sidder udenfor er der jo masser af ting at kigge på ;-)

Idag overvejede veninde Helene og jeg at tage på Nina's Naturcafe for at prøve deres kagebuffet (til kun 125kr inkl masser af kage, boller, marmelade, smør, kaffe, the, hyldeblomstdrik osv..) men vi blev enige om at vi nok hellere måtte vente til efter den første, for som I måske har opdaget så har jeg shoppet helt vanvittigt den seneste tid.. Så nu var det fornuften der måtte vinde !

I aften står den på sofahygge med manden, nej hov, nu skrev min mor lige og spurgte om jeg ville med et smut til Søborg Natten (og når moar i samme sms skriver at jeg ikke skal tænke på pengene, så ja tak,hihi) så der smutter jeg lige op et par timer, og så står den også på kærestetid bagefter !!

Rigtig god aften til jer allesammen, jeg håber I skal noget rigtig sjovt eller hyggeligt :-)

Knus !

Ingen kommentarer: