søndag den 2. maj 2010

Fotomania

Hej kære læsere..

Først vil jeg gerne smide en lille undskyldning for min manglende aktivitet herinde - undskyld !

Men jeg har simpelthen haft så travlt - på den gode måde ;-)
Flere dage i sidste uge var jeg ude og lege med veninde H, og weekenden har været godt fyldt op; Fredag stod den på bil-cruise (og gaveshopping til kæresten) + kort besøg på Lurblæseren..
Lørdag kunne jeg simpelthen ikke andet end at trodse vejret og tage et smut i Fælledparken (traditionen må sgu holdes ved lige!) og vi nåede da også både at nyde musikken, vejret og lidt der gjorde os fjollede ;-)

Og idag fyldte min skønne mand 31, så vi har bare hygget herhjemme med datter og hund..

Jeg har taget frygtelig mange billeder af veninde H og jeg, og nogle af dem vil jeg altså liiiige dele med jer:






Hmm.. Det blev så faktisk kun til billeder fra den ene dag,hehe..
Nå men så kan I da kigge lidt på dem, og imorgen har jeg 2 andre ting jeg liiige vil vise jer ;-)

Rigtig god søndag aften til jer !

2 kommentarer:

En Hittehønes verden sagde ...

Herlige billeder! ;o)
Skøn blog, som jeg nu er fast læser af! *SS*
Knus fra Maria.

Tina sagde ...

Hej Maria
Velkommen til :-)
Tak skal du have, kig endelig igennem og kommenter' alt det du vil - det er skønt med feedback ;-)

Jeg har netop meldt mig som fast læser hos dig - der skal jeg kigge noget mere,hihi..
Knus Tina