torsdag den 1. april 2010

Underligt savn..

Og måske også en anelse upassende.. But I can't help it!

Jeg savner Bai-D, aka Andreas.. Ham lækkerbuksen fra Selvmord.. Jeg synes det er så længe siden jeg har set ham live.. Jeg savner ham jo ikke på nogen grænseoverskridende måde, savner bare at se på ham.. Se ham smile, høre ham rappe, se ham bevæge sig på scenen.

Er der nogen der ved noget om Selvmord som jeg ikke gør? At de spiller et eller andet sted i den nærmeste fremtid? Eller hvor drengene hænger ud? Eller..? Eller..?

Hm, jeg er vist stadig ikke kommet mig over mit lille tåbelige crush..

Men helt ærlig, er det muligt at savne én som man faktisk ikke kender? Én som man faktisk ikke vil noget som helst med.. Det føles lidt underligt, og alle mine veninder synes jeg er småtosset, og Mighty Buddy fatter overhovedet ikke hvad jeg ser i Andreas. Men som han siger; "Det undrer mig faktisk ikke Tina, at du synes han er lækker. Han er dranker, psykopat og meget ucharmerende!!" Hehe, ja det er altså den type Mighty Buddy åbenbart mener jeg går efter..!

Men altså, det passer jo ikke, for I har da set min mand, right? Og sådan er han da i hvert fald ikke.. Men oki, har også altid sagt at han bestemt ikke er min type,hihi..

Nå, det her indlæg blev også lidt små-tosset, men hvad fanden, det skal der også være plads til her på bloggen ;-)

Nu kommer der ikke flere indlæg fra mig lige nu, for jeg skal i køkkenet og slås med en KÆMPE opvask, inden veninde Laura kommer i eftermiddag..

Kan I allesammen have en rigtig dejlig dag!

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

Mon du så skal til alle grøn koncert i år? :p I hvert fald så vil jeg da glæde mig til du kommer til jylland.. hehe..

Ved ikke om jeg forstår dit savn, men synes nu ikke du er mærkelig.. :)

Håber du og din veninde får en god dag :)

Megan sagde ...

Hej Tina
Tak for de fine ord på min blog! :0)
Hvad dit indlæg her angår, så forstår jeg ikke så meget af det GRINER. Jeg er nok for gammel og så GRINER jeg endnu mere.
Men fin blog du har, jeg kigger nok forbi igen og så forstår jeg måske lidt mere.
God påske!
Megan

Tina sagde ...

Hej Tanja
Hehe, tror vi nøjes med den enkelte her i Kbh ;-) Men DET glæder jeg mig nu også til ;-)

Er glad for du ikke syns jeg er mærkelig,hihi..
Tak, vi havde en dejlig dag!

Tina sagde ...

Hej Megan¨
Du er altid velkommen :-)
Jeg vil også læse endnu mere hos dig!

Rigtig god påske.

Kh Tina