fredag den 9. april 2010

Postmand Per kom med en pakke..

Den skønneste brune taske i en rigtig god størrelse.
Elsker detaljen med lynlåsene i bunden !

Smuk sort taske med nitter - for ja, jeg er også solgt, jeg synes nitter
er fantastisk !
Og elsker al pynten på denne taske, især de små vedhæng ovenfor !

Det bedste af det hele er, at jeg fik disse to skønheder for kun 100,-
pr stk - det godt nok billigt!

Hvis du er heldig er der måske flere tilbage inde hos Friis og Company :-)

Og som I kan se på det næste billede, så manglede jeg også VIRKELIG nogle nye tasker,hihi..

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Ih hvor er de skønne..

Jeg er en spade til at gå med tasker :p men falder tit over en jeg gerne vil have.. men kommer ofte frem til at det jo er dumt..

Tina sagde ...

Jah er også rigtig glad for dem! Den brune er bare rigtig dejlig hverdags-agtig, og der kan være rigtig meget i den!
Jah hvis du ik rigtig bruger dem, så er det dumt - men jeg mener jo at man aldrig kan få for mange tasker !! hehe