lørdag den 17. april 2010

Nyt navn til ven

I onsdags var jeg på Amager. Ude hos Mighty Buddy - som nu gerne vil have ændret sit navn (herinde på bloggen) til... Mark ! Som han faktisk også hedder i virkeligheden..
Jeg var bare bange for at udlevere ham for meget, men det gjorde ham ingenting, så fra nu af bliver han omtalt som Mark..

Vi havde en rigtig hyggelig dag - som altid!

Og der blev også taget lidt billeder:




Den lækre sunde frokost - Mums !!

Vi prøvede en masse gammelt tøj - og hold kæft hvor så vi ud,haha..

Og til sidst så vil Mark gerne smide lidt musik ud til jer som I liiige burde lytte til:


Hmm, der var faktisk en sang mere, men den kan jeg simpelthen ikke lægge ind her..!? Og jeg kunne ikke lige finde den på Youtube, så den må I vente med..

6 kommentarer:

ida r sagde ...

Sikke en skøn blog! :o)

Misha sagde ...

Hejsa Tina :-) Mmm, lækker frokost I fik jer og der er da ikke noget så funny som at prøve gammelt tøj. Ville bare lige informere om at du er Ugens Blogger på Danske Webchicks i morgen. Håber du får en masse nye besøgende!

Tina sagde ...

Hej Ida
Tak skal du have, er du fast læser? :-)

Kh Tina

Tina sagde ...

Hej Misha
Jah det var faktisk rart med en let og lækker frokost i godt selskab :-)
Nej vi så godt nok tossede ud et par gange,haha..

Ihh hvor jeg glæder mig, tak for muligeden !

Kh Tina

ida r sagde ...

Nej, men det kan jeg da hurtigt blive;)

Tina sagde ...

Hej igen.
Super, altid dejligt med flere faste læsere - tak :-)

Jeg har også tilmeldt mig inde hos dig!

Kh Tina