onsdag den 21. april 2010

Min nye morgenmad..

Nu er jeg gået igang med noget nyt.. De første 4 timer jeg er vågen må jeg kun spise (drikke) frugt, så nu står den på smoothie hver morgen - skøøønt :-)


Jeg glæder mig til at se om det kan have en indflydelse på min vægt.. Prøver også at gå liiidt længere ture med hunden, og cykle liiiidt mere ;-)

Har planer om at lave en masse "klar-parat-start" smoothie poser til fryseren, så jeg bare kan snuppe en pose derfra om morgenen, tilsætte lidt væske, og vupti - frisk lækker smoothie !
Må også lige få luret lidt mere i Lene Hanssons Smoothie bog - umiddelbart nogle ret lækre varianter..

Nå, I skal også lige se nogle fine (dejligt duftende) blomster min mor kom med igår og som nu står i mit køkken og pynter:
Tak søde mor :-)

2 kommentarer:

Ms Confashion sagde ...

Dejligt,dejligt,dejligt!
Er sikker på, du får en skøn start på dagen med masser af smoothies,yum!
Og gode ture med hunden skal man ik kimse af - slet ik i det skønne vejr,juhuuu :-)
<3 nete

Tina sagde ...

Hej Nete
Du er ny i min blogverden, så måtte lige lure din blog - den er skøn :-)

Ja det er en dejlig start på dagen, får meget mere energi!
Nej det er dejligt med lange ture - bortset fra at hunden endnu ikke har lært at gå pænt,hehe..

Kh Tina