søndag den 25. april 2010

Indholdet af Giwe Away pakkerne


Pakken til Zenia - som jeg regner med at hun har fået, selvom jeg ingenting har hørt endnu..
*Filmen 23 (selvfølgelig, eftersom hun vandt denne pakke fordi hun var min 23.læser), en flot rød neglelak, en pakke Polo, en Dove Showergel og et par øreringe made by me*


Malsen har reageret på pakken og det kan du se her ;-)
*En sød top fra H&M (aldrig brugt - passede slet ikke til mig - stadig med prismærke), en pakke kunstige negle, filmen I.Q, lidt slik, en Dove Showergel og et par øreringe made by me*

8 kommentarer:

Mille sagde ...

Uh, The Number 23 kunne jeg SÅ godt tænke mig at se! Er den ikke bare super underholdende? Må hoppe i BlockBuster én af dagene :)

Mille
MySplashOfColour.blogspot.com

Tina sagde ...

Hej Mille
Jo den er ret cool, men det er underligt at se Jim i sådan en rolle,hehe..
Men pas på - det er jo derfra at manden og jeg er blevet besat af tallet 23 ;-)

Knus!

Malsen sagde ...

Det var en fantastisk præmie! :)

Tina sagde ...

Jeg er virkelig glad for at det var noget du kunne bruge :-)

Zenia sagde ...

Jeg har modtaget pakken! Og er rigtig glad for alle tingene! Super fed præmie og tusind tak. Har allerede set filmen og den kan godt anbefales og øreringene er simpelthen så fine!

Tina sagde ...

Hej Zenia
Hvor er jeg glad for at høre at også du blev glad for pakken :-) De er blevet planlagt lang tid i forvejen,hihi..
Ja det ER en god film, og bestemt én man bør have i sin samling ;-)
Godt du kunne lide øreringene - det kan jo godt være svært at ramme hver persons smag, men godt det lykkedes bare nogenlunde :-)

Kh Tina

Zenia sagde ...

Hihi, det var godt! Og skønt den er planlagt i lang tid, øreringene elsker jeg virkelig, så du har ramt perfekt.

God aften..

Tina sagde ...

dejligt :-)

I lige måde!