onsdag den 28. april 2010

"I'm green, da be di da be dei.."

Jeg har åbenbart skjulte grønne fingre - eller det håber jeg at jeg har, for igår var jeg på planteskole med min moar..

 
Der var desværre ikke et vildt stort udvalg denne gang, så vi købte ikke ret meget... Men én af de ting jeg fik med hjem, var dette:

Jeg vil faktisk ikke fortælle så meget om det nu, men blot lige vise jer hvad mit næste DIY projekt går ud på ;-)
Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang, og endnu mere til at se resultatet om nogle uger - wee..

Fik ingen friske blomster med hjem, men købte disse frø: Solsikker, ærter, karse, rosenkål, lilla ærteblomster, gule cherry tomater og til sidst nogle super flotte lilla blomster som vistnok hedder Leucocoryne - Andes.. Ihh hvor blir her altså flot !! Forhåbentlig.

7 kommentarer:

tumling sagde ...

Hvor fanden i helvede planter du alt det haha.. Planter du alt det der på altanen? Jeg vil bare have jordbær på vores altan ahha

Tina sagde ...

Haha ja selvfølgelig på altanen! Både i altankassen, på væggene og på bordet ;-)
Mmm.. jordbær.. De er bare ikke så flotte når man er nødt til at dække dem til for fugle :-(

Tumling sagde ...

Jeg har kattenet så der kommer slet ingen fugle ind til os haha

Tina sagde ...

Ahh.. snyd,haha..
Så må jeg komme og snuppe jordbær fra jer - så kan I få rosenkål fra mig,haha. ;-)

Tumling sagde ...

Ad ingen rosenkål haha

Tina sagde ...

hehe så kan du få lidt karse ;-)

tumling sagde ...

Det er en deal =D