mandag den 19. april 2010

I can't help it...

Men nu får I altså en lille mini Give Away allerede - for jeg har noget stående i mit køkken som jeg virkelig ikke får brugt!!

Denne give away er først til mølle (hvis nogen altså overhovedet er interesseret!?) og det vil sige, den allerførste der skriver, enten her eller på min mail (tinanielsen83@hotmail.com) får dette:


En pakke Nupo - Caffe Latte. Jeg har drukket 1 brev fra pakken, så der er 11 tilbage :-)

Ja, ingen spændende Give Away (men bare rolig, jeg har flere i ærmet af de GODE slags,hihi) men tænkte at en anden ligeså godt kunne få glæde af dette :-)

OBS: Kun for faste læsere !!

8 kommentarer:

tumling sagde ...

Jeg bliver da for meget nød til at skrive på denne her blog og bliver da også nød til at huske at følge den.. Alt andet vil være uhøfligt.. Hvorfor.. nu ska du hører =D

Altså jeg lagde jo vejen forbi DWC så du var ugens blogger og nysgerrig som jeg er smutter jeg vejen forbi.. Tænk nu hvis det var et interresant individ der sad der med en lækker blog.. Og mindsandten jo.. Da jeg så du kom på Amager tænkte jeg.. Det må jeg bare lurer videre på tænk nu hvis hun besøgte en jeg kendte der (Er opvokset på Amager så det trækker jo haha) Kigge kigge kigge.. Ahh ja det er jo en blogspot profil.. ind og se hvor filen det individ bor.. Bare fordi hun kender nogle på Amager OG laver kager med pynt som jeg selv.. Og så bor vi sku i samme by også.. Så måtte man jo hellere smide en hilsen alt andet ville være for uhøfligt =D

Tina sagde ...

Hej Tumling..

Hihi jamen tak fordi du vil følge den - er du så ikke sød at melde dig som fast læser, så jeg kan "se dig" ;-)

Ahh skægt at du er opvokset på Amager - jeg kommer der en hel del, og kender et par stykker der.. Dog er det kun Mark jeg besøger,hihi..

Du bor også i Søborg OG laver kager? Det var da også lidt vildt,hehe.. Nu blir jeg jo endnu mere nysgerrig - for hvem er "Tumling"? ;-)

Tak for din søde besked som bestemt fik mig til at smile !

Kh Tina

Nanna sagde ...

Heeey :) Håber jeg er den første! Jeg vil da supergerne have lidt latte til glæde min grå forkølelses-hverdag lige nu!!!

Tina sagde ...

Hej Nanna
Du er den første ;-)
Så Nupo-pulveret er dit ;-)

Hvis du er sød at sende dit navn og adresse til min mail (som du finder i selve indlægget), så sender jeg pakken til dig senere på ugen :-)

tumling sagde ...

Haha det blev jo en værre roman jeg skrev.. Jamen Jamen.. Lige nu kan du læse om mig inde på www.bubbleworld.dk håber at få arbejdet på den OG min kreative blog fredag.. Håber virkelig at jeg får den op fredag så ska jeg nok linke til den =)
Jeg melder mig straks på =)

Tina sagde ...

Hej igen.
Ja det må man sige - men det altid rart at få lange kommentarer,hihi..
Der smutter jeg da bare lige ind og lurer så - og glæder mig til at du linker på fredag ;-)
Det er dig der er Trine så?

tumling sagde ...

Nej jeg hedder Mia =)

Tina sagde ...

Hmm.. Jamen så er du da ikke tilmeldt som fast læser?! ;-)

Hvor i Søborg bor du? Hvis du har lyst kan vi tage den over mail istedet: tinanielsen83@hotmail.com :-)