mandag den 19. april 2010

Godformiddag..

Idag bliver en stille og rolig dag.. For det trænger jeg til..

Jeg har været frygtelig meget ude i forrige uge. Jeg har åbenbart haft brug for en masse sociale input !
Men det er vel ret naturligt eftersom jeg er herhjemme hver dag !

Idag skal jeg vaske lidt op, rydde lidt op og ellers bare nyde livet lidt..

Jeg har fået en ide! Vi har vildt meget nips herhjemme - alt fra billeder til figurer, til vaser, til.. ja her er rigtig mange ting, og måske knap så meget plads. Så jeg har overvejet at tage hårdt fat, og simpelthen pakke noget af det lidt væk. Altså ikke længere væk end at jeg i ny og næ kan skifte ud... Men det ville være rart med lidt mere luft på de mange flader..

Og så tror jeg at jeg vil op og tage noget sol idag, for i "mit" solcenter er det simpelthen ren afslapning!

Jeg har, by the way, vildt lyst til at starte en ny Give Away, da jeg har fundet en masse spændende ting som kunne bruges dertil - meeeen tror vi venter bare lidt,hihi..

Kan I allesammen have en rigtig god dag ? :-)

Knus!

Ingen kommentarer: