Fra Søborg til Amager..

Igår tog jeg ud til Mark på Amager. Vejret var fantastisk og jeg nød faktisk busturen med dejlig musik i ørene.

I bussen blev jeg nødt til at snige mig til at tage et billede af en mand med VIRKELIG GO STIL:
Hihi synes godt nok han var fin.. Og han opdagede overhovedet ikke at jeg snød mig til et billede ;-)

Da jeg  kom ud til Mark fik jeg ham lige til at tage et par billeder af mit outfit - MED bare tæer i mine wedges ;-)
Hehe vi havde det sjovt - som sædvanlig ;-)
Jeg bor nærmest i mine denimleggings (har mange !!), mine sorte wedges og min nye stribede cardigan - me like !

Kommentarer

Guapizimo sagde…
Han er da total hip ham der, striber både på den ene og den anden led :D
Tina sagde…
Haha ja og den lækre skindvest og den sindssyg flotte hat !!
tumling sagde…
Har du taget ham i bussen PÅ amager?? er sikker på at han er fra sundholm.. Eller ihvertfald bor han på Amager.. Han virker meeeeeeeget bekendt =)
Tina sagde…
Hmm.. Ja det var vist i 5A på Amager at han steg på og jeg MÅTTE tage et billede af ham,hehe..
Haha grineren at du har set ham før ;-)
tumling sagde…
Jeg er ret så sikker på at han er en af de faste drankere =)
Tina sagde…
hehe han lignede i hvert fald også sådan én ;-)
Men alligevel sjovt at jeg poster et billede af én som du "kender".. hehe..
tumling sagde…
sådan er det at være opvokset på amager haha
Tina sagde…
hehe well sådan er det også i Søborg - tag et billede af en eller anden dranker her, så ved jeg sikkert også hvem det er ;-)
tumling sagde…
haha tror kun jeg er stødt på to her i løbet af vinteren oppe i rundkørslen ellers har jeg ik set nogen.. mon fordi det har været vinter haha
Tina sagde…
haha ja garanteret. De gemmer sig gør de ;-)

Populære indlæg