tirsdag den 13. april 2010

ENDELIG!!!!

Idag kunne jeg endelig hente mine 2 pakker på posthuset !!!


Den fake pels er fra H&M, og faktisk kun købt fordi den var billig (99,-), og det er første gang at jeg nogensinde har noget lignende på ! Og jeg er faktisk heller ikke helt sikker på at jeg synes den er så god til mig.. Hvad synes I?

Armbåndet er Sonia Rykiel fra H&M, og egentlig også kun købt fordi det var på tilbud (39,95,-) og da der var Jimmy Choo nåede jeg ingenting at få, så derfor tænkte jeg at denne gang skulle jeg have en lille designer-ting ;-)
Det er super fint, og det glæder jeg mig til at bruge!

Den laksefarvede (hvis altså den farve hedder det..!?) oversize cardigan er også fra H&M til sølle 59,95,- og den skal jeg nok få brugt - når altså den er blevet vasket, for hold da op hvor den fælder !! (Se nærbilledet af min hals med skindjakken!!!)

"Skind"-jakken er fra Shoe Abuse, og ja.. Den er ærlig talt lidt for stram.. Men jeg er virkelig vild med den, så jeg tror jeg gir den en chance - min plan er jo også at tabe mig nogle kilo, så tænkte at jeg kunne bruge denne jakke som mit "mål"..
Jeg gav 299,- for den.

Den lyserøde sløjfe er også fra Shoe Abuse, og lige da jeg åbnede posen tænkte jeg; "Hold da op nogle kæmpe sløjfer!!" Men nu, efter at have kigget på dem en times tid, så synes jeg faktisk de er super fine !!
De kostede kun 24,95,-

Ingen kommentarer: