tirsdag den 13. april 2010

Dejlig dag igår..

Igår startede jeg dagen med, selvfølgelig, at aflevere datteren.. Da jeg kom hjem blev en lille mini-opvask lige klaret og så stod den ellers på morgenmad, maling af skab, lidt oprydning osv. Da klokken nærmede sig 12.30 kom min mor og tog mig med til Lyngby. Vi skulle shoppe lidt ;-)

Jeg fandt 2 par denimleggings for kun 100kr - og jeg elsker dem allerede!!
Jeg købte også 2 par laaaange knæ-strømper med henholdsvis hjerter og striber (m glimmer) - jeg har i forvejen ca 5 par og jeg elsker dem!! De er købt i den der "Kineser-biks" ved Lyngby st, og i øjeblikket koster de kun 25kr stykket!!

Derinde fandt jeg også 2 små poser med træ-ting:


Jeg synes de er helt fantastisk smukke, og mit kommende DIY projekt kommer til at indeholde disse, noget snor og muligvis nogle perler !!
Poserne kostede kun 10 kr pr stk, og der var rigtig mange forskellige. Blandt andet også grøntsager, bamser og meget.. Så fine !

Jeg købte også en rigtig sød hårbøjle, som jeg flasher lige om lidt ;-) (Den kostede kun 10kr - man kan jo slet ik lade den ligge til den pris,hihi)..

Om eftermiddagen gjorde jeg aftensmaden klar, og så bagte jeg lige en lille kage:

Færdigkøbt butterdej (som skulle bruges inden det blev for gammelt), fyldt med cremet chokolade-icing, marcipan, vindruer, en enkel "is-konfekt- chokolade", Kirsebær-guf, hvid chokolade og mørk chokoladekrymmel.

Jeg fik desværre ikke taget et billede af den færdigbagte kage, men den smagte udemærket - dog var tøserne som jeg hyggede med om aftenen lidt vildere med den end jeg selv var ;-)




Aftenhyggen med tøserne foregik i Mørkhøj med H & S - og den skønne hund Nala (ligesom veninde Julia's hund..!!) som havde svært ved at lade være med at blande sig da jeg tog kameraet frem;


Alt i alt en rigtig dejlig dag :-)

Ingen kommentarer: