lørdag den 10. april 2010

Coolness og Flower Power !

Min far har, eller havde, en butik på Søborg Hovedgade. En butik fyldt med alle mulige spændende ting og sager. Men nu har han solgt den, og der skulle ryddes ud. Derfor fik jeg lov at komme ned og tage hvad jeg ville have - og det blev til en helt del,hihi..

Fx nogle søde Disney bøger til datteren som jo elsker at kigge i bøger..

Og så fandt jeg også denne søde tavle, som nu har fået en meget fin plads i køkkenet:

Resten af sagerne skal I også nok få lov at se - jeg skal bare lige finde nogle pladser til dem ;-)

Og så vil jeg bare gerne vise jer hvorfor jeg så godt kan lide mit forklæde - hvorfor mit forklæde gør mig i så godt humør !
Tjek lige de skønne farver - jeg blir virkelig helt glad i låget af at have dette forklæde på :-D

Ingen kommentarer: