fredag den 9. april 2010

Blog leg - 10 ting

Jeg er blevet tagget af Mille i denne blogleg hvor det handler om at skrive 10 ting der gør mig glad, så here goes;

1. Når min datter siger nye ting, eller helt "uden grund" giver mig et kys eller et kram..

2. Græs! Hvis jeg er ked af det eller har det skidt, så tænker jeg ofte på en stoooor lækker græsplæne med skønt grønt og blødt græs.. Åh det kan jeg altså godt lide ! (lyder det måske egentlig lidt underligt?! Nå hell, I loooove græs!)

3. Da manden forleden dag, helt uventet, kom med 10 langstilkede lyserøde roser til mig..

4. Jeres kommentarer på min blog gør mig også rigtig glad - det er SÅ fedt at få bekræftet at folk rent faktisk læser alt mit gøgl - tak !

5. Solen. Især i øjeblikket, når jeg pludselig kan stjæle 15min i en varm solstråle på altanen - årh det er altså et energiboost der vil noget!!

6. Når jeg er alene hjemme, fyrer op for noget god gammel musik, og så bare går og rydder op, vasker op eller lignende. Ihh hvor jeg nyder det..

7. Noget så åndssvagt som når det ringer på døren - hov, måske er det Postmand Per med en pakke til mig?!? Wee!!

8. Min tossede lille hund, når han bare er helt vanvittig glad for at se mig, selvom jeg kun lige har været ude med skrald,hihi..

9. Min familie og mine venner gør mig også ofte glad. Især min mor når hun lige kigger uventet forbi til en kop kaffe, og så liiiige har taget noget nyt med hun har strikket til mig eller prinsessen - det er skønt at blive forkælet selvom man er 26 ;-)

10. DIY projekter - egentlig uanset hvad. Bare det der med at gå igang med et eller andet, og så til sidst vide at det er fanme MIG der har lavet det der - så blir jeg så glad og stolt over mig selv..


Tak Mille, fordi du taggede mig - det er jo skide sjovt med de her Blog-lege.. Jeg overvejede faktisk at starte en selv - har en masse gode ideer,hehe..

Ingen kommentarer: