søndag den 25. april 2010

Amagerkage

Ja som altid havde jeg kage med til Mark på Amager, og denne gang blev det til virkelig lækre muffins med banan, hasselnødder, chokolade og.. Twix ! i midten - MUMS !!
Jeg fik desværre ingen billeder af dem, men de smagte godt nok godt !

Butterdej med fyld - lyder ikke særlig lækkert, men det endte faktisk med at den smagte som et super lækkert wienerbrød fra bageren :


Fyldet bestod af:
Marcipan, lys pålægschokolade, karamelsovs, chokoladesovs, græsk youghurt, mini mars, jordbær og chokolade crüsli. Mmm.. Den var godt nok god, også selvom indholdet mest af alt lignede halv-klamt kød,hehe..

5 kommentarer:

tumling sagde ...

Føler mig herre snydt haha

Tina sagde ...

hihi hvorfor det?

tumling sagde ...

det lyder bare herre lækkert haha

Tina sagde ...

de der muffins var altså også vildt gode,hehe. Jeg har idag købt flere twix, for de muffins må jeg lave igen :-)
Så kan du jo lige få en med ;-)

tumling sagde ...

uha det vil jeg glæde mig til =)