tirsdag den 13. april 2010

23*23*23*23*23 !!

Takket være Zenia er jeg nu nået op på 23 læsere - hvilket var mit første lille "mål". Og i den forbindelse udlovede jeg (dog kun et par timer før jeg igen fjernede indlægget) en lille præmie til min 23.læser !

Så Zenia, hvis du er sød at smide din mail her, så jeg kan få din adresse - du skal jo have en præmie :-)

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke alle jer der læser min blog fast - det betyder virkelig meget for mig at der rent faktisk er nogen der gider at bruge deres tid herinde - TUSIND TAK !!

4 kommentarer:

Zenia sagde ...

Ihh, er det mon mig du mener? Hvor er det fantastisk! Min mail er : gurli2730@hotmail.com

Tina sagde ...

Hej Zenia, ja det er dig jeg mener - du var min 23. læser ;-)

Super, jeg sender dig en mail snarest !

Zenia sagde ...

Ih hvor lyder det spændende, glæder mig helt :-)

God dag til dig..

Tina sagde ...

Hihi godt ;-)

God dag til dig også !