Total yndlingsdag !!

Idag startede jeg dagen med at tage toget fra Buddinge til Stengårdan sammen med datteren, så hun kunne komme i legestue.

Traditionen tro købte jeg bagels og æblejuice med hjem, og satte mig i sofaen med Orange County - nøj hvor jeg synes det er svært at slippe den serie,hihi..

Da jeg havde siddet der et par timer, begav jeg mig ud i køkkenet - åh gud hvor så det ud! Der trængte virkelig til at blive gjort rent, få vasket op og generalt bare få lidt mere styr på det igen..
Det lykkedes! Og nu har jeg endda fået min egen lille oase stablet på benene som jeg så gerne ville. Den nye fine hvide dreje-stol fra far er kommet på plads ved siden af køleskabet, og det store køkkenbord blev ryddet for alle unødvendige ting!!

Imens jeg gik derude og gjorde rent, hørte jeg musik, og ikke bare radio eller al det nymodens musik, nææh nej, den stod på Good Old (altså fra dengang jeg var teenager, tror jeg..) :

Wheatus - Teenage Dirtbag

Blackstreet - hele albummet

Emilia - Big Big Girl

5ive - Slam Dunk Da Funk

Åh det var fantastisk ! Og så skruede jeg bare helt op og gik og skrålede med!
Jeg havde det bare rigtig godt :-)

Omkring klokken 14 kom veninde Julia og vi smuttede op og tog 12 min sol - mums ! Men nu klør min mave helt vildt,hihi.. Tror lige jeg må få kæresten til at smøre med noget aloe vera gel,hihi.. Ikke fordi jeg ikke selv kan nå min mave, meeen det er da lidt hyggeligere hvis kæresten er med ikke? ;-)

Jeg vil lige vise jer et billede :

Er det ikke lidt forårs-agtigt? Det er bare mine små blomster fra sofabordet som lige skulle vandes lidt, men jeg blev bare helt i forårshumør af at stå der og kigge på dem - skønt !!

Kommentarer

Populære indlæg