tirsdag den 16. marts 2010

Jeg undrer mig..

Imorges da jeg gik hjem fra dagplejen, opdagede jeg en lille dreng (ca 4-5 år), der kom løbende ud af et hus med en af de der lange glasbeholdere til spaghetti..!! Hvorfor i alverden får han lov til det? Og hvis han har gjort det uden at nogen så det, hvorfor i alverden står sådanne ting så i hans højde?!? Det så virkelig farligt ud, eftersom han løb på fliser, og styrtede rundt og rundt!
Han taber pludselig låget - uden at opdage hvor det blev af. Og så står han der med den store glas-dims i hånden og kigger rundt efter låget (det så nu ret sødt ud), men jeg synes godt nok jeg fik lidt dårlige nerver! Hvad hvis han var skvattet og havde knust glasset?! Det kunne da være gået ret galt !!!

5 kommentarer:

Tanja sagde ...

Ja det lyder da lidt vildt.. Tror bare man til tider tænker i de der "åh nej jeg får dårlige nerver" og andre gange ja så tager man sådan nogle situationer med sine børn ret let..

Tina sagde ...

Ja helt sikkert! Men jeg synes bare ikke man kan tage det let at et barn render rundt med glas på fliser.. Det kunne virkelig gå galt jo :-(

Tanja sagde ...

Ja.. :/

Anonym sagde ...

Kunne du ikke have hjulpet ham? Fuldt ham ind i sit hus og forklaret forældrene, at du var bekymret. Det er vel ikke noget galt i.

Tina sagde ...

Ej det ville jeg godt nok ikke bryde mig om. At vade ind på en privat grund, tage en fremmed dreng i hånden, og gå ind til hans forældre jeg heller ikke kender. Nej, det ville være at overskride nogle grænser tror jeg..
Men det var fristende, men man har da lov at håbe på at ingenting skete, eller at forældrene stoppede ham i tide..