tirsdag den 9. marts 2010

Jeg er faktisk lidt ked af det..

For jeg føler ikke at jeg har nok tid til min blog. Og jeg hader det! For jeg elsker min blog, og jeg elsker at skrive!

Dagligt får jeg ideer til indlæg, eller tager billeder af ting jeg vil vise jer, men ofte er tiden bare ikke til at jeg kan sætte mig ned i min.30 min foran computeren, uden at blive forstyrret! Og jeg ved ikke noget værre, end hvis manden eller datteren står og ånder mig i nakken når jeg skriver.. Argh jeg får total fnidder !

Nå, men jeg har som sagt nogle ting i ærmet som I nok skal få lov at se og læse.. Meeen om det blir idag, det er jeg i tvivl om..

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor jeg dog kender det.. Der er bare perioder hvor man ikke kan følge med.. og efter jeg har fået barn er de perioder der bare oftere.. Rigtig øv.. Hvilket du jo nok kender til..

Slap af og skriv når du har tid.. Jeg hænger ved.. :D

Tina sagde ...

Hej Tanja
Ja præcis, ¨sådan en lille størrelse tager meget tid.. Og så ikke at glemme manden der jo også kræver sit ;-)

Jeg er super glad for at høre du hænger ved - jeg lover at det nok skal blive bedre !!