mandag den 22. marts 2010

Haps!

Jeg var i Kvickly idag. Og det kan være farligt! For der er tit bøger på tilbud!
Det var der også idag.. Nemlig "Charlie Hotel Oscar Kilo" (Akrostikon-titel - lige noget for mig!!) af Maise Njor og Camilla Stockmann - dem som også skrev "Michael Laudrups Tænder", som jeg selvfølgelig også har læst. Nå men den var i hvert fald på tilbud til 30 kr, og det kunne jeg simpelthen ikke stå for!! Så nu er jeg igang med endnu en fantastisk bog som virkelig får mig til at tænke. Over det at være kvinde, mor, forelsket, menneske osv - jeg elsker det! Bogen får mig til at grine og græde, og det er jo fedt! Det må være et tegn på at det er en god bog !!

Jeg fik også hapset et par bøger til prinsessen:

De gode gamle klassikere !!
Til kun 20 kr pr stk - det godt nok billigt!

Vi er allerede gået igang med Lady og Vagabonden (jeg er nemlig ikke sikker på at jeg kan læse Bambi uden at tude..)..

8 kommentarer:

Tanja sagde ...

Har os svært ved at stå for bøger.. Både vi og Mads er os med i bogklub.. :D Hvornår begynde din pige at være interesseret for at få læst en bog op?

Tina sagde ...

Hehe vi har også været med i Peter Plys klubben - men vi har overdrevet mange bøger, så vi meldte os ud,hihi..

Det gjorde hun faktisk meget tidligt.. Hun var vel..hmm.. Ej det er virkelig svært at sætte en alder på, men tror ærligt at hun var max 6måneder da hun begyndte at synes det var spændende. Nu går hun selv hen til reolen og siger "bog"! Det er dejligt at hun er ligeså glad for bøger som jeg er ;-)

Hvad med Mads?

Tanja sagde ...

Han har ikke den store interesse for dem endnu.. altså ud over at have dem i munden eller pille dem fra hinanden ;) Drenge(mænd) er vist bare lidt små dumme.. hehe

Tina sagde ...

hehe ja det siges jo at de er lidt langsommere i udviklingen end tøserne ;-)
Men hey, det passer vist meget godt, især hvis man tænker på drengene man gik i skole med osv.. hehe..

Tanja sagde ...

Ja slap af de er bagud i et stykke tid.. Men lige pludselig er de voksne mænd :p Så dem fra folkeskolen sidste år.. Åh manner de små drenge der er jo bare slet ikke til at kende.. 3 meter høje og snakker som en bjørn :p

Tina sagde ...

Ja lige pludselig går det sgu stærkt - det er sgu underligt!

Jeg har selv to mindre brødre, på 17 og 22.. Der kan jeg jo også se det,.

Tanja sagde ...

Hehe ja.. har os en bror på 19 ;)

Tina sagde ...

Så ved du også hvad det handler om.. hehe..