tirsdag den 30. marts 2010

Det fanme tarveligt!!!

"Var du stiv og skulle hurtigt hjem? Fair nok, du må da gerne låne min cykel.. Men helt ærlig, kunne du så ikke have leveret den tilbage? Eller i det mindste have sat den et sted hvor jeg kunne finde den?
Jeg render rundt i Søborg og leder efter min gamle slidte cykel, som jeg savner så inderligt og brugte så meget.. Jeg synes fanme det er tarveligt!!
Måske skulle vi overveje at lave en aftale.. Hvis du må stjæle min cykel, så må jeg stjæle din.. ? Altså måske ikke lige din, for du har højst sandsynligt ikke nogen (andre end min, hvis altså du har beholdt den..), men så alle de andre mennesker der ejer sådan en jern-hest.. For med så mange cykler der bliver stjålet, er det jo som om det er blevet alle-mands-eje.

Det er sgu ikke iorden! Jeg mangler virkelig den cykel!

Håber du har en pisse dårlig smag i munden !!!"

Ingen kommentarer: