tirsdag den 30. marts 2010

Der er forår i luften

Og det har indvirkning på mit humør..

Så inden længe, måske allerede i aften (uden at love for meget) så kommer der igen nogle indlæg fra mig.. Som ikke er brok!

Humøret har været skidt, der var nogle ting i det lille hjem som bestemt ikke var iorden.. Men nu lader det til at tingene begynder at se lidt lysere ud, og det giver mig motivation og energi til igen at skrive på min kære blog..

Jeg har flere ting i vente til jer;

Dagens outfit
"Jeg har oplevet..."
Kage
"Savn.."
"Genbrugsfund.."
Give away
osv osv..

Så stay tuned ;-)

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Det vil vi glæde os til ;)
Ja nu er min trold ved at være oven på igen.. I hvert fald blevet sendt i DP.... Så håber jeg han er godt træt i aften.. hehe :p

Tina sagde ...

Godt ;-)

Nå det var godt, så må vi håbe han holder sig frisk og rask liiiidt længere..
Hehe ja det altid rart at de er trætte og nemme at få til at sove om aftenen ;-)