lørdag den 20. marts 2010

Bjørnen sover, bjørnen sover..

Eller.. Det gør barnet faktisk. I regnvejr.

Jeg er en smule misundelig. For når hun ligger der i barnevognen i regnvejr, så må hun jo kunne høre regndråberne der tripper på "taget". Ligesom når man sover i telt i regnvejr - hvilket jeg elsker ! Synes bare den lyd er så hyggelig..

Ligesom at køre i bil når det regner, ihh hvor jeg kan lide det :-)

Idag har jeg endelig fået ryddet op i de kæmpe bunker af rent tøj der lå i soveværelset - årh hvor har det irriteret mig længe!!
Og om lidt, hvis altså jeg får taget mig sammen, så skal jeg vaske op.. Meeen nu må vi se om min nye favorit-hjemmeside lokker med nogle nye spændende spil - hold op hvor kan jeg blive fanget i de Hidden Object Games !!

Iaften skal vi til nevø Oliver's 9 års fødselsdag, klokken 17.30, hvilket jo resulterer i at vi kun kan være der 2 timer, da datteren jo skal hjem og sove - lidt tosset!
Men mon ikke at vi får noget god mad, får snakket og hygget lidt og så er det også bare fint..?!

Hvad skal I lave idag?

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Jeg vil os have en barnevogn at sove i.. og knægten tog kun en lille time i dag.. Altså hvornår forstår de at søvn er noget er det bedste man kunne tænke sig? :p

Tina sagde ...

Jah lige præcis !!
Selina sov heller ikke mere end 5 kvarter ude i regnen..
Hehe når de blir teenagere forstår de det vist først rigtig ;-)