søndag den 7. marts 2010

8 år yngre over night !!

Jeg er helt smadret! Jeg sov til klokken 14.30 idag.. Det har jeg ikke gjort siden jeg var.. hmm.. ca 18 tror jeg !

Fredag aften var jeg med veninde Julia på Lurblæseren hvor vi endte med at bruge det meste af aftenen på at snakke med meget tatoverede Kevin og dygtige hurtig-tegnende Agron.. Helt fin, forholdsvis begivenhedsløs aften ;-) Men hjemme klokken 04.00 og op lørdag morgen klokken 7. Ikke heeelt nok kun at sove ca 3 timer!!

Igår aftes besluttede jeg mig alligevel for at tage til den fødselsdag jeg var inviteret til, på Park, sammen med veninde Julia. Men jeg må indrømme at da jeg stod i kø til gaderoben havde jeg allerede fortrudt ! Følte mig alt for gammel til det sted! Men vi blev et par timer, hvilket var mere end rigeligt for en ikke-single-tøs som mig! Hold da kæft et kødmarked!! Afrydderen (el hvad han nu var) tog mig meget heftigt på brysterne, en moderat stiv ung mand tog mig på bagdelen, og en pæn mand fra et andet land lagde gevaldigt an på mig - lige i overkanten for lille mig der bare gerne ville danse, drikke, ryge og have det sjovt med veninde Julia!!

Vi besluttede derfor at tage videre på Lurblæseren hvor der helt sikkert måtte være gang i den, eftersom klokken var over 3! Og ganske rigtigt, der var proppet med mennesker!!

Lige inden vi gik, hvilket var efter en lille time, kom han.. Ham har jeg fortalt om før, her.. Og jeg er forresten blevet klar over hans navn, altså hvordan man siger det. Men jeg tvivler på at jeg staver det rigtigt, men here goes; Figri - lidt underligt navn, men det lyder pænt når han siger det ;-)
Vi nåede kun lige at kramme og snakke i 10min, for vi ville hjem, vi var dødtrætte!!

Da vi nåede Hovedbanen var der 23 (selvfølgelig! Story why, comes later!!) min til toget. Da vi så når stationen før Dyssegård, bliver der meddelt over højtaleren at toget ikke kører længere end Dyssegård, og at der dér vil være nogle togbusser til at køre os allesammen videre! Yeah right! Efter 20min var der stadig ikke kommet en eneste bus!! Så da vi nærmest ikke kunne holde ud at stå oprejset, pga kulde og træthed, ringede vi efter en vogn! Men fanme dårlig stil togselskab!! At smide 30 mennesker ud i kulden, midt om natten, uden nogle lovede busser !!

Nå, men jeg vil stadig gerne sende lidt tak ud i Kbh...:

Julia, fordi vi jo som altid hygger når vi er sammen !
Afrydderen (inden bryst-befamlingen) for at gøre min aften på Park, bare lidt sjovere !
Figri, for den søde kompliment sent på aftenen..
Min skønne mand for at tage datteren imorges og det meste af dagen..

Tak !

Ingen kommentarer: