lørdag den 23. januar 2010

Me - a failure

Ja altså, jeg burde jo nok komme med en opdatering på den skide kålsuppe-kur..  #!§!"!#*"!""#

Den holdt ikke.. Men vent, jeg har en undskyldning... Stort set hver dag skulle jeg ud og lave et eller andet.. Måske ud og finde noget bestemt med moar, eller til Lyngby og hente baby-mælk, eller, eller.. Og så kunne jeg jo ikke tage suppen med :-( Så det endte med at jeg snød.. Og da jeg havde gjort det for 3.dag i træk, droppede jeg suppen.. Øv altså!

Det var noget nemmere da jeg havde et arbejde - der kunne jeg jo snildt tage suppen med og så varme den op.. Hmm..

Men det er jo kun mig selv jeg skuffer, og det er ærlig talt bare for dumt.. Men nu har jeg fundet en lille 3dages udrenselseskur - det burde kunne lade sig gøre ! (men jeg tør ikke at love jer noget,hihi)

Udover det, så gider jeg egentlig heller ikke gå og stresse over at jeg SKAL tabe mig inden Egypten! Gør jeg det ikke, er det min egen skyld, og så må jeg leve med hvordan jeg ser ud i mit badetøj !!
Om ikke andet, synes kæresten da i hvert fald stadig at jeg er dejlig - og det er vel det vigtigste ;-)

Iaften spadserer jeg op til Høje Gladsaxe for at besøge veninde + kæreste (som laver mad til os), og jeg vil medbringe lidt forskellige kager og andet.. Tror det bliver en rigtig hyggelig aften !

Kan I allesammen have en rigtig god weekend !

Ingen kommentarer: