søndag den 3. januar 2010

Åh åh..

Mandag d.11.januar starter mit nye liv..

Klokken 09.00 skal jeg møde oppe på job centret.. Jeg orker det ikke..

Jeg har gået hjemme siden jeg var ca 3måneder henne med datteren, og hun er jo 14 måneder lige om lidt.. Det er godt nok uoverskueligt..  Jeg elsker sådan at sidde her foran computeren, tøffe ud i køkkenet og hente kaffe. Hoppe op på cyklen og køre ud og bruge lidt penge... Smutte over til mor eller veninde og bare slappe af. Hvordan i alverden skal jeg få tid til alt det når jeg pludselig får enten et job, eller i hvert fald skal sidde på job centret hver dag?!?!?!

Tjaeh, det her indlæg handler faktisk bare om at jeg har ondt af mig selv..

Og så kunne jeg godt tænke mig at høre jer mødre derude - hvordan får I tid til det hele?

Ingen kommentarer: