mandag den 14. december 2009

Et ligegyldigt indlæg

- men jeg nyder bare sådan at her er fred...

Klokken 08.45 blev Selina afleveret i dagplejen (hun har været der en uge nu, og det går bare SÅ godt!!), og så smuttede jeg ellers hjem, gik en lang tur med hunden, og nu sidder jeg her med en kop (blandet hjemmelavet) kaffe i min nye Caffe Latte kop (tak mor og far!).

Ahh..

Dagen idag kommer til at foregå i Lyngby Storcenter med mor (og muligvis mindste lillebror), for jeg har set nogle bluser/toppe i Føtex jeg bare MÅ eje - hvis altså de sidder godt,hihi.. Og så skulle jeg gerne finde lidt julegaver til kæresten, handle lidt ind og ellers bare hygge :-)

Jeg er forresten blevet nogenlunde rask igen - nu er jeg bare blevet mega forkølet - øv...

Nu er der vist bare tilbage at ønske jer allesammen en rigtig god mandag :-)

KRAM !

Ingen kommentarer: