lørdag den 5. december 2009

ARGH det hår !!

Kender I ikke det at man egentllig er ret glad for sit hår, og VED at det saaaagtens kan sættes på maaange forskellige måder? Problemet er bare at få det gjort!

Det er skide irriterende mit hår - meget tykt og meget vildt! Og så krøller det..På en meget belastende måde!



Pludselig forleden dag opdagede jeg at jeg havde fået langt nok hår til at lave én fletning (dog meget lille), men nøj det var jo fint, og dejlig praktisk at have al håret samlet deromme :-)
Men så ender det jo med at mit hår konstant sidder sådan nu - og det er sgu da lidt kedeligt!?!

Jeg har for nylig farvet mit hår sort i nakken (underhåret - "skåret" hele vejen fra over øre til over øre) netop
for at peppe det lidt op..
Og så ender det alligevel sådan her... Ih hvor jeg hader det!


Såeh tøser - Har I ikke nogle gode ideer til mit hår?
Det går (hvor hen?) forresten lige til mine skuldre ca.

Ingen kommentarer: