onsdag den 25. november 2009

Nyt tiltag erstatter "vidste du det..?"

Igår startede første dag i mit nye liv (eller reelt mandag, men synes alligevel først det gælder fra igår tirsdag) :

JEG SKAL TABE MIG MIN. 10 KG INDEN MIDTEN AF FEBRUAR !!!!!!

Mandag startede jeg på mine nye slankepiller Trimcaps Hardcore.

Og igår tirsdag ændrede jeg min kost, så derfor er jeg nu begyndt at skrive ned hver dag hvad jeg spiser, og det smider jeg ind her..

Tirsdag d.24.november:

ca. 10.00: 3 stykker knækbrød + 1 banan

ca. 12.00: 2 frugtkiks

ca.14.30: 5 mini riskiks + 2 frugtkiks + 3 meget tynde wasa"brød"

ca.19.00: krebinetter + salat + kartofler + flüte

Aftenhyggen (hvor det som regel går galt med slik el. chokolade): vindruer + 1 frugtkiks + wasa + lidt tørret frugt + 2 mini fatfree chokoladestykker

Synes selv det er ret godt gået (i forhold til hvad jeg normalt kunne fortære på en dag) og tror det er en perfkt løsning for mig at skrive det ned, for så ville jeg få enormt dårlig samvittighed hvis jeg spiste for meget, eller for usundt..!

Men jeg har selv sammensat min kur (og den skal ikke være træls eller alt for hård - gider simpelthen ikke at gå sulten i seng!!):

Sundt hele dagen, muligvis udskifte frokosten med et glas Nupo, eller også nøjes med en masse sunde mellemmåltider. Og aftensmaden må jeg så gerne spise uden de store ændringer - der spiser vi alligevel forholdsvis sundt, og der er altid salat til og sådan..  Og jeg må KUN snyde lidt lørdag aften hvis vi VIRKELIG skal hygge (altså så må jeg spise lidt vingummi el lign..).
Og i december hvor man (læs=jeg) normalt spiser ret meget sødt, der må jeg kun snyde om søndagen, til advent ;-)

Motion får jeg rigeligt af - går min.45min hver formiddag med hund og barnevogn. Og om eftermiddagen går jeg igen med barnevognen. Og ofte om aftenen blir det enten en cykeltur, eller igen en lang tur med hunden.

Umiddelbart virker det som en god løsning, men nu må vi jo se om jeg gør det helt forkert..
Hvad siger I til min plan?


Og forresten, "Vidste du det..?" er som skrevet øverst, blevet erstattet af dette.. For det her er VIGTIGT !!!

Ingen kommentarer: